طراحی مدل ساختارمندی تفکر استراتژیک مدیران آموزش عالی

فائزه خلج؛ فریبا کریمی؛ محمدرضا شاهرودی

دوره 5، شماره 20 ، تیر 1398، ، صفحه 39-62

https://doi.org/10.22054/jrlat.2021.57589.1564

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، تدوین الگوی تفکر استراتژیک مدیران آموزش عالی مبتنی بر ساختارمندی است. ساختار هر سازمان در حفظ نظم و نیل به اهداف، نقش مهمی ایفا می کند. روش پژوهش ترکیبی اکتشافی بود و در سال تحصیلی 1398 انجام شد. ابتدا مضامین تفکر استراتژیک مدیران آموزش عالی مبتنی بر ساختارمندی با استفاده از روش تحلیل مضمون استقرایی و بر اساس کل حوزه-ی ...  بیشتر